FitActive  Studio  to  miejsce,  w  którym  każdy bez względu na wiek czy kondycję  znajdzie  zajęcia  dopasowane do  swoich  potrzeb.  W  naszej  ofercie  posiadamy  zarówno  treningi  grupowe jak i personalne.  Zajęcia dla dzieci i dorosłych. Treningi metaboliczne jak i te pozwalające powrócić do sprawności po kontuzjach, operacjach czy po przebyciu COVID-19. Pomagamy w walce ze zbędnymi kilogramami, ale również staramy się przywrócić uśmiech :) 


FAT KILLER to intensywny trening, na którym zarówno kształtujemy swoją sylwetkę jak i poprawiamy wydolność naszego organizmu. Rozpoczyna się rozgrzewką, a część główna to ćwiczenia wzmacniające naprzemiennie z treningiem aerobowym. Zajęcia polegają na zmianie intensywności i tempa ćwiczeń przez cały czas trwania treningu . Ćwiczenia  wzmacniają górne i dolne partie ciała, a przede wszystkim zwiększają wytrzymałość organizmu. Regularne zajęcia tego typu pozwalają na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, modelowanie ciała i osiągnięcie w krótkim czasie zamierzonych efektów.  Tętno na wysokim poziomie, szybko mijający czas oraz mnóstwo wylanego potu i... endorfin. Fat killer przynosi niesamowite efekty w szybkim czasie! Zajęcia nie wymagają od uczestnika przygotowania kondycyjnego, ponieważ to na nich systematycznie pogłębiasz swoją sprawność i kształtujesz sylwetkę. Układy oraz zestawy ćwiczeń są tak skonstruowane, żeby każdy uczestnik na każdym etapie i w każdym wieku poradził sobie z ich wymiarem i wyniósł swoiste korzyści z treningu.

Intensywność - ŚREDNIA/WYSOKA


ZUMBAto program treningowy, który łączy elementy fitnessu (trening siłowy, trening cardio) i tańca latynoamerykańskiego (m.in. salsa, cumbia, soca, flamenco, tango). Zawiera również elementy tańca brzucha. Początki zumby sięgają lat 90., a za jej twórcę uznaje się tancerza kolumbijskiego Alberto „Beto” Pereza. To jeden z najlepszych sposobów na odchudzanie. Tańcząc i jednocześnie wykonując ćwiczenia fitness w rytmach latynoskiej muzyki, można nie tylko skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów, lecz także poprawić kondycję i wytrzymałość organizmu.
Intensywność: ŚREDNIA

TURBO BOXING
to prawdziwy zabójca kalorii, bardzo pozytywnie wpływa na naszą koordynację ruchową. Oprócz tego szybko poprawa kondycję.W czasie treningu spalasz od 600 do 800 kcal. Mięśnie brzucha, ramiona, ud, pośladków są podczas TURBO BOXING cały czas napięte.
Intensywność - WYSOKA


ZDROWY KRĘGOSŁUPtrening o niskiej i średniej  intensywności przeznaczony dla osób początkujących lub wracających po dłuższej przerwie. Angażuje całe ciało. Pozwala wzmocnić sylwetkę, mięśnie kręgosłupa, zlikwidować napięcia mięśniowe, dyskomfort i bóle pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu.  Doskonałe dla osób w każdym wieku wzmacniają i angażują mięśnie głębokie poprawiając tym samym postawę i uelastyczniają.   Dodatkowo obniżają   poziom stresu   przywracając   dobre   samopoczucie i relaks. Pomagają w wyrobieniu właściwych nawyków ruchowych, poprawiają koordynację.

Intensywność - NISKA


PILATES + STRETCHING - pilates jest uniwersalnym treningiem, który wzmacnia wszystkie partie mięśniowe.  Trening ten ma na celu uelastycznienie mięśni, rozciągnięcie i wzmocnienie mięśni głębokich, poprawę postawy, obniżenie poziomu stresu, odciążenie kręgosłupa i poprawę zdrowia ćwiczących osób.

Ten system ćwiczeń wymyślił na początku XX wieku sportowiec Josef Humbertus Pilates, który po I wojnie światowej pracował jako sanitariusz i opiekował się żołnierzami rannymi w czasie działań wojennych. Zaczął rehabilitować ich przy pomocy ułożonych przez siebie ćwiczeń fizycznych i szybko okazało się, że znacząco przyspieszyło to ich powrót do zdrowia.

Główne korzyści płynące z ćwiczeń pilates to: poprawa krążenie krwi, poprawa postawy, wzmocnienie mięśni głębokich, zwiększenie elastyczność mięśni, zwalczenie bólu pleców, zwiększenie mocy i wytrzymałości mięśni, zwiększenie zakresu ruchów w stawach.

Stretching – czyli ćwiczenia rozciągające polecane zwłaszcza osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji. Regularny stretching pozwoli na długo zachować młodość. Rozciąganie powinno być częścią prawidłowej rozgrzewki, jak również sposobem wyciszenia organizmu po treningu.

Intensywność - NISKA/ŚREDNIA


HIIT!!!  -   Hight  Intensity  Interval  Training -  czyli  trening  interwałowy  o  wysokiej   intensywności   przeznaczony  dla osób  chcących  szybko  spalić   tkankę  tłuszczową   oraz   znacząco   poprawić   swoją   kondycję. Daje  3   razy   lepsze   efekty  niż   ćwiczenia  kardio.  Polega   na   przeplataniu   krótkich  okresów   intensywnych  ćwiczeń  anaerobowych  (wykonywanych   na  maksymalnym  poziomie  intensywności)  z  przerwami  na  bardziej   umiarkowane   ćwiczenia  kardio. Dzięki  temu  nasz  metabolizm  jest  podkręcony  na  tyle mocno,  że nawet  w  okresie  po treningu w organizmie  nadal  zachodzi  proces  spalania  tkanki   tłuszczowej.  Regularne  wykonywanie  interwałów  wzmacnia  serce  i  prowadzi  do obniżenia  tętna  spoczynkowego,  co  pozytywnie   wpływa  na  kondycję  oraz  zmniejsza  ryzyko  chorób  układu krążenia. Cały trening trwa ok 45 min.
Intensywność: WYSOKA


TBC - Total Body Conditioning, czyli modelowanie całego ciała. Podczas treningu pobudzane są wszystkie partie naszego ciała. TBC składa się z dwóch części — aerobowej oraz wzmacniającej mięśnie.

Pierwsza część treningu TBC najczęściej wykonywana jest w rytmie żywej muzyki i polega na regulacji pulsu i oddechu oraz wzmocnieniu górnych i dolnych partii ciała. W drugiej części treningu w ćwiczeniach wykorzystywane są także hantle, obciążniki, piłki, taśmy oraz gumy. Regularnie wykonywane ćwiczenia Total Body Conditioning nie tylko wzmacniają nasze mięśnie, ale też pomagają poprawić kondycję całego ciała oraz wyrzeźbić sylwetkę. Podczas jednego treningu możemy spalić nawet 600 kcal, a to bezpośrednio przekłada się również na utratę zbędnych kilogramów.

Intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA


POWER PUMP -  to  energiczne  ćwiczenia  przy  użyciu  sztang,  samych  bumperów i hantli,  które dają  nam  odtłuszczoną sylwetkę z  podkreślonymi  mięśniami   i  wzmocnionym  układem  kostno  -  stawowym. Dodają  wigoru, a  co  za  tym  idzie  również  poprawę  samopoczucia  i  chęci  do  codziennej  aktywności. Powodują  wzrost  kondycji,  energii,  wytrzymałości  i  spalenie  nadmiaru   kalorii. Podczas  jednej  sesji  można  spalić od 400 - 800 kcal w  zależności  od  indywidulanych parametrów ciała i obciążeń.
Intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA

TABATY -  czyli  czterominutowy  interwałowy  trening  metaboliczny,  angażujący   jak  najwięcej   mięśni naszego ciała. Dzięki  temu  podkręca  metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Na jedna tabatę składa się 8 serii jednego lub  kilku ćwiczeń  trwających 20 sekund z 10 sekundowym  czasem  odpoczynku  pomiędzy  powtórzeniami.
intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA

TURBO PUPA + BRZUCH - trening  wzmacniający  i  ujędrniający,  skoncentrowany   na   modelowaniu  brzucha, pośladków,  ud  oraz zredukowanie  tkanki   tłuszczowej  zalegającej  właśnie   w  tych  miejscach.  Wszystkie  ćwiczenia  wykonywane  są  w pozycjach stojących lub leżących z wykorzystaniem  mat  oraz  wielu  dodatkowych  akcesoriów,  które  wzbogacają  zajęcia  i  pozwalają  zaangażować  dodatkowe  partie mięśni.
intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA

CELLUBURN -  to zajęcia wzmacniające tylko z obciążeniem własnego ciała, skierowane  na  redukcję  tkanki tłuszczowej  i  cellulitu  w  miejscach  szczególnie  narażonych  czyli:  biodrach,  udach,  pośladkach,  łydkach,  brzuchu   i  ramionach.  Wykonywane w różnym   tempie i różnych pozycjach sprzyjają walce z cellulitem.  W  Celluburn ćwiczenia mają  charakter drążący  i naprzemienny,  co  pobudza  bieg limfy i usuwanie toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Trening dla wszystkich, bez względu  na wiek i stopień zawansowania.
Intensywność: ŚREDNIA

POLE DANCE -  to  połączenie  tańca, akrobatyki  i  fitnessu.  Główną  rolę  odgrywa  pionowa  rura  umożliwiająca wykonywanie   efektownych  figur  i  układów.  Taniec   na  rurze  może   przybierać  różne   formy,  w  zależności  od indywidualnych preferencji tancerki - od akrobatyki sportowej aż po uwodzicielski taniec. Pole dance robi furorę wśród kobiet  jako  rewelacyjny  sposób  na  wymodelowanie  zgrabnej, pięknej  sylwetki i zrzucenie  zbędnych  kilogramów. Ponadto na zięciach  można  rewelacyjnie poprawić ogólną  koordynację ruchową, siłę, kondycję, wzmocnić  i ujędrnić całe ciało, a także nadać mu elastyczności, gracji i gibkości, poprawić  samopoczucie, nastrój. Dodaje  pewności siebie kształtuje  charakter oraz  daje  mnóstwo satysfakcji. Pole dance  nie wymaga wcześniejszego przygotowania, zajęcia prowadzone  są  w  taki  sposób,  aby  każda  Pani  niezależnie  od  budowy  ciała   czy  aktualnej  kondycji,  podołała wyznaczonym zadaniom oraz stale rozwijała swoje umiejętności.

TRENINGI  PERSONALNE  -  to   jedna  z  najbardziej  efektownych  form  ćwiczeń  wykonywanych  pod  okiem wykwalifikowanego  trenera   dostosowanych  do  możliwości,  potrzeb  i  kondycji  klienta.  Program   dobierany  jest indywidualnie,  a  poprawność  ćwiczeń  monitorowana  dzięki  czemu  trening  jest  bezpieczny.  To  60 min.  treningi w ustalonej  liczbie dni w tygodniu, składające  się z rozgrzewki, indywidualnie  dobranego  treningu, a także ważnego zaraz po ćwiczeniach  stretchingu. Dzięki  treningom  personalnym każdy jest w stanie uzyskać swoje cele treningowe w  szybki  i  bezpieczny  sposób.  Regularne  monitorowanie  i  kontakt  z trenerem pozwoli ocenić postęp treningowy, a przede wszystkim utrzymać motywację.
Zapraszamy, umów się na pierwsze spotkanie z Trenerem 577-605-386

TRENING OBWODOWY - łączy ze sobą elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem. To trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Wykorzystuje się różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, kettlebell, skrzynię, skakankę, sztangę.
Intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA