FitActive  Studio  to  miejsce,  w  którym  każdy bez względu na wiek czy kondycję  znajdzie  zajęcia  dopasowane do  swoich  potrzeb.  W  naszej  ofercie  posiadamy  zarówno  treningi  grupowe jak i personalne.  
Oferujemy:    TRENING  HIIT, TURBO SPALANIE,  DEEP WORK,  POWER  PUMP,   TABATY,  SEXY PUPA+BRZUCH,   CELLUKILLER,  PILATES+ZDROWY KRĘGOSŁUP, FITNESS dla początkujących, POLE DANCE, STEP POWER, BALL&BAND, TRENINGI  PERSONALNE,  FIT FROG, KANGOO JUMPS, DIETY ORAZ PORADY DIETETYCZNE. 

FITNESS dla początkujących -trening o niskiej intensywności przeznaczony dla osób początkujących lub wracających po dłuższej przerwie. Angażuje całe ciało. Pozwala wzmocnić sylwetkę, mięśnie kręgosłupa, zlikwidować napięcia mięśniowe, dyskomfort i bóle pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu.  Doskonałe dla osób w każdym wieku wzmacniają i angażują mięśnie głębokie poprawiając tym samym postawę i uelastyczniają.   Dodatkowo obniżają   poziom stresu   przywracając   dobre   samopoczucie i relaks.   Pomagają w wyrobieniu właściwych nawyków ruchowych, poprawiają koordynację.
Intensywność - NISKA


HIIT -  Hight  Intensity  Interval  Training -  czyli  trening  interwałowy  o  wysokiej   intensywności   przeznaczony  dla osób  chcących  szybko  spalić   tkankę  tłuszczową   oraz   znacząco   poprawić   swoją   kondycję. Daje  3   razy   lepsze   efekty  niż   ćwiczenia  kardio.  Polega   na   przeplataniu   krótkich  okresów   intensywnych  ćwiczeń  anaerobowych  (wykonywanych   na  maksymalnym  poziomie  intensywności)  z  przerwami  na  bardziej   umiarkowane   ćwiczenia  kardio. Dzięki  temu  nasz  metabolizm  jest  podkręcony  na  tyle mocno,  że nawet  w  okresie  po treningu w organizmie  nadal  zachodzi  proces  spalania  tkanki   tłuszczowej.  Regularne  wykonywanie  interwałów  wzmacnia  serce  i  prowadzi  do obniżenia  tętna  spoczynkowego,  co  pozytywnie   wpływa  na  kondycję  oraz  zmniejsza  ryzyko  chorób  układu krążenia. Cały trening trwa ok 45 min.
Intensywność: WYSOKA


DEEP WORK to wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty jest na 5 elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program Deep Work bazuje na koncepcji Yin i Yang. Zaprojektowany tak by zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe czyli kompleksony trening funkcjonalny.
Intensywność: ŚREDNIA

TURBO SPALANIEto trening typu Kardio, w którym zaangażowane są mięśnie całego ciała. Trening został przygotowany z myślą o osobach, których celem jest zredukowanie tkanki tłuszczowej. Poziom trudności treningu jest wysoki. W trakcie treningu spalisz mnóstwo kalorii.
Intensywność: ŚREDNIA / WYSOKA

POWER PUMP
-
  to  energiczne  ćwiczenia  przy  użyciu  sztang  lub  samych  bumperów,  które dają  nam  odtłuszczoną sylwetkę z  podkreślonymi  mięśniami   i  wzmocnionym  układem  kostno  -  stawowym. Dodają  wigoru, a  co  za  tym  idzie  również  poprawę  samopoczucia  i  chęci  do  codziennej  aktywności. Powodują  wzrost  kondycji,  energii,  wytrzymałości  i  spalenie  nadmiaru   kalorii. Podczas  jednej  sesji  można  spalić od 400 - 800 kcal w  zależności  od  indywidulanych parametrów ciała i obciążeń.
Intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA

TABATY -  czyli  czterominutowy  interwałowy  trening  metaboliczny,  angażujący   jak  najwięcej   mięśni naszego ciała. Dzięki  temu  podkręca  metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Na jedna tabatę składa się 8 serii jednego lub  kilku ćwiczeń  trwających 20 sekund z 10 sekundowym  czasem  odpoczynku  pomiędzy  powtórzeniami.
intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA

SEXY PUPA+BRZUCH - trening  wzmacniający  i  ujędrniający  ciało,  skoncentrowany   na   modelowaniu  brzucha, pośladków,  ud  oraz zredukowanie  tkanki   tłuszczowej  zalegającej  właśnie   w  tych  miejscach.  Wszystkie  ćwiczenia  wykonywane  są  w pozycjach stojących lub leżących z wykorzystaniem  mat  oraz  wielu  dodatkowych  akcesoriów,  które  wzbogacają  zajęcia  i  pozwalają  zaangażować  dodatkowe  partie mięśni.
intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA

CELLUKILLER -  to zajęcia wzmacniające tylko z obciążeniem własnego ciała, skierowane  na  redukcję  tkanki tłuszczowej  i  cellulitu  w  miejscach  szczególnie  narażonych  czyli:  biodrach,  udach,  pośladkach,  łydkach,  brzuchu   i  ramionach.  Wykonywane w różnym   tempie i różnych pozycjach sprzyjają walce z cellulitem.  W  Cellustop ćwiczenia mają  charakter drążący  i naprzemienny,  co  pobudza  bieg limfy i usuwanie toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Trening dla wszystkich, bez względu  na wiek i stopień zawansowania.
Intensywność: ŚREDNIA

PILATES + ZDROWY KRĘGOSŁUP - to fantastyczne połączenie dla tych, którzy chcą świadomie pracować nad własnym ciałem, wzmocnić sylwetkę, mięśnie kręgosłupa, zlikwidować napięcia mięśniowe, dyskomfort i bóle pleców, a  także  zapobiec  ich  pogłębianiu.  Pilates   zdrowy  kręgosłup   to   ćwiczeni  wykonywane  w  wolniejszym  tempie z  zachowaniem  dokładności  ruchów,  koncentracji  oraz  zintegrowanie  oddechu  z  ruchem  oraz  siły z płynnością. Doskonałe  dla  osób  w  każdym  wieku  wzmacniają  i  angażują  mięśnie głębokie poprawiając tym samym postawę i  uelastyczniają.   Dodatkowo  obniżają   poziom  stresu   przywracając   dobre   samopoczucie  i  relaks.   Pomagają w wyrobieniu właściwych nawyków ruchowych, poprawiają koordynację.
Intensywność: NISKA/ŚREDNIA

POLE DANCE -  to  połączenie  tańca, akrobatyki  i  fitnessu.  Główną  rolę  odgrywa  pionowa  rura  umożliwiająca wykonywanie   efektownych  figur  i  układów.  Taniec   na  rurze  może   przybierać  różne   formy,  w  zależności  od indywidualnych preferencji tancerki - od akrobatyki sportowej aż po uwodzicielski taniec. Pole dance robi furorę wśród kobiet  jako  rewelacyjny  sposób  na  wymodelowanie  zgrabnej, pięknej  sylwetki i zrzucenie  zbędnych  kilogramów. Ponadto na zięciach  można  rewelacyjnie poprawić ogólną  koordynację ruchową, siłę, kondycję, wzmocnić  i ujędrnić całe ciało, a także nadać mu elastyczności, gracji i gibkości, poprawić  samopoczucie, nastrój. Dodaje  pewności siebie kształtuje  charakter oraz  daje  mnóstwo satysfakcji. Pole dance  nie wymaga wcześniejszego przygotowania, zajęcia prowadzone  są  w  taki  sposób,  aby  każda  Pani  niezależnie  od  budowy  ciała   czy  aktualnej  kondycji,  podołała wyznaczonym zadaniom oraz stale rozwijała swoje umiejętności.

TRENINGI  PERSONALNE  -  to   jedna  z  najbardziej  efektownych  form  ćwiczeń  wykonywanych  pod  okiem wykwalifikowanego  trenera   dostosowanych  do  możliwości,  potrzeb  i  kondycji  klienta.  Program   dobierany  jest indywidualnie,  a  poprawność  ćwiczeń  monitorowana  dzięki  czemu  trening  jest  bezpieczny.  To  60 min.  treningi w ustalonej  liczbie dni w tygodniu, składające  się z rozgrzewki, indywidualnie  dobranego  treningu, a także ważnego zaraz po ćwiczeniach  stretchingu. Dzięki  treningom  personalnym każdy jest w stanie uzyskać swoje cele treningowe w  szybki  i  bezpieczny  sposób.  Regularne  monitorowanie  i  kontakt  z trenerem pozwoli ocenić postęp treningowy, a przede wszystkim utrzymać motywację.
Zapraszamy, umów się na pierwsze spotkanie z Trenerem 577-605-386

FIT FROOG - to doskonała forma aktywności fizycznej na specjalnie skonstruowanych trampolinach dająca maksymalną efektywność. To połączenie ogólnorozwojowego treningu w rytm dobrej muzyki. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę, wyzwala endorfiny oraz rewelacyjnie spala tkankę tłuszczową.
Intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA.
*PRZECIWSKAZANIA: zaburzenia równowagi, dyskopatia, nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia, urazy stawu skokowego i kolan, niestabilność stawów, choroby kości i osteoporoza, koślawość stóp i kolan, endoprotezy, ciąża.

KANGOO JUMPS - to zajęcia w specjalnie opracowanych butach pomagający zadbać o naszą kondycję, koordynację i postawę. Spala tkankę tłuszczową, poprawia krążenie, wyzwala endorfiny, ujędrnia i wzmacnia. Skacz i bądź szczęśliwa :)
Intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA
* PRZECIWSKAZANIA: dyskopatia, zaburzenia równowagi, nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia, urazy stawu skokowego i kolan, niestabilność stawów, choroby kości, osteoporoza, koślawość stóp i kolan, endoprotezy, ciąża.

POWER STEP - to forma zajęć fitness w rytm muzyki i przy wykorzystaniu stepów. Polegają na rytmicznym wchodzeniu, schodzeniu, wskokach i zeskokach ze stepu na różne sposoby i w różnym tempie. Podczas jednych zajęć można spalić nawet do 500kcal, a ponadto wyrzeźbić, wysmuklić i ujędrnić uda, pośladki, łydki.
Intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA

TRENING OBWODOWY - łączy ze sobą elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem. To trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Wykorzystuje się różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, kettlebell, skrzynię, skakankę, sztangę.
Intensywność: ŚREDNIA/WYSOKA